Sziasztok! Első hét: 89 euro Második hét: 137 euro Harmadik hét: 179 euro Magyarországon nem rég indult céghez csatlakoztam, nemzetközileg már piacon van több mint egy éve.???????? Kis munkával kerestem több, mint 400 EURÓT????3 HÉT ALATT. Ha én el tudtam
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIX. kerület
A Humánia HRS Group Zrt. Budapesten keres a 21. kerületbe asszisztenseket. Elvárás: középfokú gépész végzettség, és műszaki kivitelezésben való jártasság. Amit kínálunk: versenyképes jövedelem. Jelentkezés fényképes önéletrajzzal: budapest@humaniahrs...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIX. kerület
19-ik kerületi telephelyünkre keresünk megbízható, agilis munkatársat. Követelmény: középfokú angol nyelvtudás, B kategóriás jogosítvány, gyakorlott vezetési tapasztalattal, Excel és MS Word kiterjedt ismerete. Feladat:Napi adminisztrációs munkák meg...
Irodai munka, Adminisztráció - Budapest XIX. kerület
10 éve, 8 hónapja
Hirdetés ID:MAXAPRÓ-4220040
Kategória:Állás, Munka
Alkategória:Irodai munka, Adminisztráció
Leírás
Asszisztensi pozíciónk most elérhető!
Viki, Miért jó nálunk dolgozni???
Viki vagyok Én már itt dolgozom. Hogy miért?
A munka előnye, hogy nagyon jó a közösség. Nagyon jó a megközelíthetősége is. A folyamatos fejlődési lehetőséget, a munkatapasztalat szerzést is nagyon szeretem. Minden eddigi munkahelyemnél korrektebbek a főnökeim. Tisztességes hozzáállásomat megbecsülik, mind anyagiakban mind emberileg. Baráti környezetben dolgozom. Üzemorvosunk is van. Be vagyok jelentve a munkaidőmnek megfelelően. Stabil a cég háttere. Piaci jövedelem felett keresek.
Javasoljuk, hogy pályázati anyagod beküldese előtt látogasd meg weboldalunkat: [------]
Amennyiben álláspályázatunk felkeltette érdeklődésedet, kérlek küldd el önéletrajzodat és motivációs leveledet a
[------] e-mailcímre
Tárgy: Asszisztens
Amit jó ha tudsz! ü A munkaviszony határozatlan idejű. ü A pozíció betöltésénél nélkülözhetetlen az excel táblázat kezelése. ü Normál munkarend hétfőtől péntekig, 6 órás műszakban (8:00-14:00) ü Fő feladataid a hotel adminisztratív feladatainak ellátása (pl.: számlák összekészítése a könyvelőnek, dokumentumok lefűzése, számlák rögzítése excel táblázatba, postázás), munkaerő toborzás és a Hotel működéséhez szükséges termékek rendelése.